Re: Na co zmienic 8800GTX

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Wed 30 Sep 2009 - 15:52:41 MET DST

Heraklit wrote:

> od GTX 260 w górę.

Hm, no właśnie. Też zastanawiałem się chwilę, czy nie zmienić swojego
8800GT po tym, jak kupiłem z monitorem o takiej rozdziałce jak cytacie
wyżej, ale wyszło mi, że musiałbym wydać min. 8 stów, żeby była jakaś
widoczna różnica. Chyba poczekam, aż mi się ta karta jeszcze trochę
zestarzeje. Może będą już jakieś sensowne karty na DX11, czy cuś.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo