Dell505 - us'piony na amen...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 20:41:46 MET DST

Witam.

Prosze; Was o wskazówki w rozwia;zaniu problemu.
Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na tym,
z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, które to wprowadzi?o go w stan
us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest permanentnie
ciemny.
Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet
wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
  Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na
panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków
czy pisków.
Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem jak),
ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i
CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

Pomoz.ecie??