Re: Zotac GEFORCE 8200-ITX WIFI problem z usb

Autor: iTomasz <poczta_at_@itomasz.com>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 11:16:52 MET DST

Marian Stopa wrote:
> Witam,
>
> Mam taki problem z płytą jak w temacie, mianowicie nie startuje ona z
> usb, objawy są takie że wkładając pamięć do złącza całość staje
> (ekran post), nie zawiesza się, ale staje. Wyciągam i rusza dalej,
> wkładam jeszcze raz i znów staje. Efekt ostateczny jest taki że płyta
> nie rusza jak ma pamięć w usb (możliwe że cokolwiek, nie tylko
> pamięć). Bios najnowszy, spotkał się ktoś z czymś takim?

Hej,

Mam ta sama plyte, problem lezy w bug'u biosa. Niewazne czy jest to iPod czy
zewnetrzny dysk. Solution? Na 'niektorych' portach usb da sie wystartowac
komputer z podlaczonym napedem. Swoja droga, uwazalem ta plyte za ciekawa
pozycje, mam o niej coraz gorsze zdanie. Moze wyjdzie poprawka do biosu,
napisze o tym do producentow, odziwo odpisali na moj poprzedni mail.

Pozdrawiam.

--
TT.