Re: Padl zasilacz - co kupic?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 20:42:32 MET DST

Wiesław pisze:

> Rzeczywiście, jak napisał CeBeR to różne zasilacze.
> CMPSU-520HX produkuje Seasonic 480W na linii 12V
> CMPSU-550VX produkuje CWT 492W na linii 12V
> Jednak długo można się zastanawiać, który lepszy. Ja mogę
> zaryzykować stwierdzenie, że są porównywalne. Co ciekawe,
> jeśli chodzi o głośność mają identyczne wiatraki :)
> Jeżeli nie zależy Ci na modularnym okablowaniu, lepszym wyborem
> powinien być 550VX.
> Jakby co, to daję link do testu (j. angielski)
> http://enthusiast.hardocp.com/article/2007/12/04/corsair_vx550w_vs_hx520w/8

dzieki za link do porownania i dzieki wszystkim ktorzy odpowiadali w
watku "jaki zasilacz" powtarzajacym sie pewnie co tydzien :)
Zamowilem VX550, za dwa dni powinien miec stacjonara spowrotem,
znacznie to wygodniejsze niz laptop lezacy na lozku podlaczony do
monitora i robiacy za jednostke centralna, zwlaszcza ze klawire mam ps2
i nie moge jej do lapa podlaczyc :)