Re: Padl zasilacz - co kupic?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Sep 2009 - 18:19:30 MET DST

CeBeR pisze:

> Oczywiście, że lepsza jest pojedyncza, to całe dzielenie wymyślili tylko
> dla celów bezpieczeństwa i już się z tego wycofali - może wystarczy Ci
> 33A z 450VX? Jeśli nie planujesz CF/SLI to wystarczy na pewno...

Wlasnie przeczytalem ze te wymagania kart graficznych to pic na wode, sa
  na elarze:

vx450
http://elara.ie/products/detailsfull.asp?productcode=ECE1750685

hx450
http://elara.ie/products/detailsfull.asp?productcode=ECE1750684

Mowisz ze takie cos bez problemu pociagnie A64 x2 6000+, r4780, 2 gb
ram, jeden dysk i nagrywarka ?
Chcialbym zeby przy ogldaniu filmow/firefoxie zasilacz dzialal sporo
ponizej max obciazenia zeby wentylator nie wchodzil na wieksze obroty.
Nie zalezy mi na tych 20 E roznicy, jesli 550 bedzie cichszy na malym
obciazeniu wezme go, jesli nie wypije twoje zdrowie za zaoszczedzone
pieniadze :)
Glosnosc na duzym obciazeniu mnie mniej interesuje, w sumie nie wiem na
co kupilem rok temu r4780, od tego czasu tylko jedna gre kupilem, komp
uzywany glownie do nalogowego ogladania seriali i neta.