Klawiatura nie działą - Lap: Compaq nx7400 HP

Autor: Grzegorzy Rybka <grzegorz.rybka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 17:59:58 MET DST

Witam,

Wczoraj ni stąd ni zowąd klawiatura odmówiła posłuszeństwa. Tzn. mam
hasło na biosie założone, i po prostu w ogóle nie mogę wpisać hasła.
Zakładam, że to klawiatura zepsuta, ale mogę się mylić. Przyciski od
dzwięku, sieci Wi FI (też na przednim panelu) działają.

Moglibyście coś poradzić? Otwierałem klawiaturkę no ale ja sprzętowiec
jestem kiepski, więc tylko mogłem sprawdzić czy na oko taśma jest
przypięta do klawiatury i do płyty. No jest...

Prosiłbym o radę.

Pozdrawiam,
GR