Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 14:31:44 MET DST

> Pytanie brzmi czy jeśli notebook pracuje praktycznie na zasilaniu
> sieciowym to czy wskazane jest wyciagniecie z niego akumulatora, majac na
> uwadze jego zywotnosc? Akumulator typu Li-ion.

ja bym sie wogole nie przejmowal, co bys nie robil to miedzy 2 a 3 rokiem
bateri bedzie nadawala sie do wymiany.
w mojej obecnej T61 ktora mam bateria ma 20 mies i ma okolo 70% sprawnosci
jak miala na poczatku.
ale bateria wogole sie nie przejmuje, poprostu korzystam z notebooka.
w 90% przypadkow praca w biurze wiec na zasilaniu z zew, ale kazde wyjscie
do serwerowni, czy na jakies spotkanie to wypiecie notebooka a pozniej
podpiecie zasilania jak wroce w roznym stanie naladowania bateri :)
tak ze bateria lekko nie ma ale trzyma sie calkiem niezle.
jak padnie trzeba bedzie zmienic i tyle, baterie nie sa dlugowieczne i
trzeba sie z tym liczyc przy zakupie notebooka.

--
pzdr
piotrek