Re: drukarka do grubego papieru

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 00:45:18 MET DST

Użytkownik <donwitoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:506a.00000119.4abb58fb@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> poszukuję drukarki laserowej mono do grubego papieru - 250, może nawet
> 300g.
> Musi więc dobrze grzać ;>
> Idealnie byloby też, gdyby miala prosty przebieg.
>
> Z wymagań dodatkowych - automatyczny dupleks, ale nie wiem, czy to nie
> koliduje
> z prostym przebiegiem?
>
> Czy możecie coś polecić?

Nie wiem, do czego szukasz, ale zwroce ci uwage na jeszcze jedna rzecz,
ktora sam przezylem.
Otoz gramatura, to okazuje sie nie wszystko, jesli drukujesz na grubych
kartonach (np. pod dyplomy, wizytowki itp) wazna jest jeszcze faktura
papieru. Mialem w tym temacie spory spor z HP, zwrocili mi kase za drukarke,
chociaz wolalbym cos, co spelniloby moje wymagania.

O co chodzi... otoz, jak papier jest gladki, to kartki przechodza bez
problemu. Ale jesli papier jest chropowaty, albo ma fakture "tarasowa" czyli
duze obszary glebiej lub plycej, to zaczynaja byc problemy... co z tego, ze
drukarka obsluguje grubosc do 268g, a papier ma 250, skoro przy takiej
fakturze i tak rolki sie slizgaja - szczegolnie w dolnej czesci strony,
kiedy sa juz utrzymywane tylko przez 1 pare rolek.

Ja przetestowalem 3 drukarki HP, po czym sie poddalem... Minolta jak sie
dowiedziala w czym rzecz, tez mi odmowila pomocy... takze w widelkach do
2tys zl. netto nie znalazlem nic.

Pozdrawiam
Michal