sata-HDD-LED

Autor: Jamnior <wnzavbe_at_tnmrgn.cy>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 23:38:25 MET DST

Witam

Mam 3 dyski sata i jedna (standard) diode aktywnosci dysku, a chcialbym
miec sygnalizacje nie tylko ze ktorys z dyskow jest w akcji, ale tez
*ktory* z nich jest aktywny w danej chwili. Czy mozna jakos podpiac
dodatkowe ledy (lub uklad elektroniczny), aby to sygnalizowaly, chodzi
mi o rozwiazanie sprzetowe. Wiem ze dioda dostaje sygnal z kontrolera,
ale moze jakos da sie ten sygnal przyporzadkowac kazdemu dyskowi z
osobna. Rozwiazanie soft mnie nie interesuje. Pewnie jest to pytanie na
grupe _elektronika_, ale moze ktos juz te sprawe trzepal.

Pozdrawiam
Jamnior