Re: Jakie DDR2?

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 13:49:40 MET DST

On 2009-09-23 17:39:03 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> said:

> To w sumie chyba wszystko jedno jakie pamięci, mój zestaw tam chodzi na
> goodramach :)

Aj tam wszystko jedno, a kul-faktor szpanerskiego radiatorka?;-)

> HyperX to akurat lubią się zbiesić i nie dogać się z płytą - raczej wybierz
> pamięci Patriota, OCZ...

Poguglałem i nic nie znalałem na ten temat, przynajmniej w odniesieniu
do DDR2. Jakieś źródełko i czy ma szansę dotyczyć to wspomnianego Asusa
(niestety z ich strony nie udaje mi się ściągnąć listy kompatybilności
ramu dla tej płyty).

--
Pozdrawiam
de Fresz