Lenovo IdeaPad U350 13,3" cel 1.2 czy warto???

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 08:18:58 MET DST

Chyba w końcu wyprodukowano coś dla mnie (mój pierwszy laptop) :-)
Lenovo IdeaPad U350 13,3"
Wszystko cacy tylko zastanawiam się którą wersję wybrać
Czy na celeronie 1.2 2GB
czy
Intel Pentium U2700 (1,30 GHz) 4GB
Niestety nie mogę pożyczyć na testy więc pytam Was jak szybko celeron
będzie chodził (na XP oczywiście) w porównaniu do mojego stacjonarnego
PentiumE 1.8 3GB.
Przeznaczenie głównie www i poczta ale od czasu do czasu muszę coś
pogrzebać w CoreluX4 czy AdobeCS2. Będę chciał podpinać monitor
zewnętrzny a nawet telewizor po HDMI. Pewnie też zewnętrzny tunerTV.
Miałem przez chwilę w rękach Samsunga z Atomem na pokładzie i do netu
dawał radę. Lenovo ma być od Atoma szybsze
Co wybrać: Celerona 1.2 czy Pentium U2700 1.3?

PS.
celeron - 1850 zł bez systemu
Pentium - ok 2500 zł z vistą