Re: Notebook z dobrym ekranem.

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 19:24:06 MET DST

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości
news:h9au7d$nat$4@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Kolega stoi przed zakupem nowego laptopa, do wydania ok 2200-2500 PLN
> (2500 to górna granica). Komputer będzie w dużej mierze wykorzystywany do
> obróbki fotografii, stąd pytanie: jaki model wybrać żeby miał w miarę
> dobry ekran pozwalający na dobrą ocenę obrabianego zdjęcia (kolory,
> kontrast, balans bieli)?
>
> Wiem, że kwota jest niewielka, jednak w zasadzie jedynym kryterium jest
> ten dobry ekran, reszta względnie "nieważna".

Jesli ta obrobka to cos powazniejszego, gdzie bardzo liczy sie efekt
koncowy, to laptop i jego matryczka odpada (jak dla mnie tylko za ostra kase
panele albo z drugiej reki porzadne crtowskie monitory, ktorych nie przebije
panel - koniec kropka, jesli nawet cos tam bedzie miec do powiedzenia to
relacja cenowa rowna sie wyrazeniu - no comment :) ). Jesli to dla swoich
wewnetrznych potrzeb to praktycznie kazdy za ta cene bedzie dobry + jakies
presety ustawien.