Re: Jaka skretka do ziemi ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 08:50:49 MET DST

On Mon, 21 Sep 2009 20:55:13 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

>Jak to ostatnio na p.r.h.n. leciało?
>"Mam takie wrażenie, że operatorami koparek zostają mściwi
>administratorzy sieci wyrzuceni z pracy."

Jedna z osob z mojej rodziny we firmei SKANSKA a konkretnie w oddziale
zajmujacej się budowa kolejnych odcinkow autostrady A1. Jak
posluchalem jej opowiesci z zycia o roznych pracownikach
obslugujacych sprzet to juz mnie nic nie dziwi w tej materii. Np.
pijany operator walca ktory zasnal za kierownica, staranowal bariere
energochlonna, dwa ploty i zatrzymal sie na budynku kilkadziesiat
metrow od budowanej drogi. Nie obudzil sie przy tym. Albo inny ktory
biegal w amoku z kilofem za kierownikiem bo dostal nizsza premie niz
sie spodziewal.

Zdrowko