Re: w którym roku skończyły sie game porty?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 02:00:27 MET DST

Użytkownik "Gil" <gil0@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h98td8$dqb$1@inews.gazeta.pl...
>I czy to było na karcie grafiki czy na płycie?

Na karcie dźwiękowej. Później, jak dźwiękówki zaczęły byc integrowne na
płytach głównych, to odpowiednie piny do wyprowadzenia były na płytach.

> Pytam z ciekawości. Bo
> poproszono mnie abym podłączył pada Saitek do komputera. A tam wejście
> game
> port. Da się jeszcze jakoś podłączyć do nowego?

Wrzuć jakąś starą kartę dźwiękową np. Live'a. Dodatkową zaletą będzie lepsza
jakość dżwięku jesli integra na płycie ma standardową, "zintegrowaną"
jakość.
WinXP oczywiście obsługuje jeszcze game porty, ale Vista/Win7 nie wiem.