Re: Nieudana aktualizacja BIOSu

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 21:21:38 MET DST

> dostroić BIOS do procesora i pamięci. Procesor to już wspominany e8400
> teraz
> wykrywany jako około 2,8GHz (8,5x333) i pamięci Kingston HyperX
> KHX8500D2T1K2/4G
> 1066MHz, płyta gł. Gigabyte EP45-UD3LR. Jak ustawić BIOS by wszystko grało
> :) ?

Ustaw mnożnik x9, Pci express 100MHz (zostawienie na auto może robić
problemy), pamięci według specyfikacji. Te płyty ustawia się dość ciężko,
mnóstwo opcji a na dodatek na default lubi się wywalać więc tam gdzie możemy
opcję auto lepiej zmienić na właściwą. Hyperów nie znam zbytnio bo mnie
overclockerskie pamięci nie przekonują i wolę tańszy wariant value ram z
którymi nie mam zbytnio wiele problemów gdy pracują na standardowych
ustawieniach.