top 10 klawiatury

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Mon 21 Sep 2009 - 21:13:16 MET DST

Witam,

Czy możecie podać swoje typy na najlepsze klawiatury slimi? Ja do tej
pory byłem fanem BTC 6300 (skok klawiszy, rozkład klawiszy, cicha
praca). Jednak ostatnio zakupiony egzemplarz jest już niższej jakości
(klawisze nie działają iedentycznie, czuć obcierki w układzie nożyc).
Temat niby mało istotny, jednak dla mnie takie elementy jak klawiatura,
mysz, monitor są niezwykle istotne, może nawet ważniejsza niż wydajność
w drystone'ach, wheatstoneach.

--
pozdrawiam
Piotr