Re: nie kumam wspolczesnych procesorow :)

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 13:13:08 MET DST

On 2009-09-20 12:59:10 +0200, |<ońrad <kkarpieszuk@gmail.com> said:

> no ale jak juz sie ma szybkie lacze? ;)
>
> mam teraz lacze 4Mbs i procesor 1GHz. otworzenie poczty gmail to ulamek
> sekundy na polaczenie i kilka sekund na przetworzenie JS

A więc jakiego przyśpieszenia byś się spodziewał, z (powiedzmy) 5
sekund na 3? ;-)

IMHO dużo się rozbija o to, czy jesteś w tej szczęśliwej mniejszości,
która używa oprogramowania potrafiącego wykorzystać więcej niż 1 rdzeń.
Takiego softu (z tych naprawdę wymagających dużej mocy) wciąż jest
niewiele, ale legenda ludowa głosi, że już za momencik, już za
chwileczkę będzie całe mnustfo. I tak od 3 lat ;-)
Moim skromnym - weź coś 2-rdzeniowego (bo ciężko znaleźć coś co miałoby
mniej), z najszybszym taktowaniem w danej rodzinie procesorów, na jakie
pozwala budżet i raczej będzie wystarczające przy zastosowaniach, jakie
opisałeś w innym poście.

--
Pozdrawiam
de Fresz