problem z usb?

Autor: Leon <mariuszlonca_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Sep 2009 - 21:52:01 MET DST

Mój system: Xp prof.SP3 modyfikowany.Athlon3000+ (2GHz), pamięć tylko 1GB.
Na usb aparat, drukarki, pendrive'y chodzą bez zarzutu - system wykrywa
wszystko sam.
Kupiłem ostatnio mp3 sony i pojawił się problem. O ile jakieś noname'mowe mp3
mi działa to sony nie chce. Na kilku gniazdach usb nie wykrywa mi go wcale, a
na 2. wykrywa mi go, a po wejściu do katalogu komputer się wiesza (proces
bezczynności 99%) do momentu wyciągniecia urządzenia.
Oczywiście podejrzewałem o wadę mp3player, ale wpiąłem go do kompa z vistą i
śmigał bez zarzutu.
W instrukcji nie pisało zbyt wiele, że wymagane jest w komputerze jakieś usb w
wersji niewiadomo jakiej - po prostu usb. Podejrzewam, że moje gniazda usb są
"nienajmodniejsze".
Co o tym sądzicie?