Re: Jaka kareta graficzna

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Sep 2009 - 20:15:42 MET DST

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h93717$nsb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>A takie modele:
> 1. ASUS GeForce 9400GT 512MB DDR2/128bit 550/800 TV/DVI PCI-E
> 2. TWINTECH 9500GT 512MB DDR2/128bit 550/800 PCI-E

Dla mnie osobiscie te propozycje mieszcza sie w takim starym przyslowiu
"Zamienil stryjek siekierke na kijek". Autorze tematu, chcesz przeznaczyc
200pln, jak wspominasz, na cos lepszego, a te grafiki uwazam za
niewystarczajace do miana "cos lepszego" :) I jeszcze Twoje propozycje nadal
sa w przedziale grafik na kosciach ddr2, malo wydajnych i lubiacych ciepelko
:) Przemysl zamiane na naprawde cos konkretnego i mieszczacego sie w Twoim
przedziale budzetowym, bo inaczej wydasz pewna kwote a efekt koncowy i co
najwazniejsze, zadowolenie nie beda przekonywujace. Sam tez wielokrotnie
stawalem przed podobnym wyborem i zawsze bede sklanial sie ku ekonomii
calego zestawu, malemu zuzyciu pradu i najoptymalniejszemu rozwiazaniu. Wiec
sam pracuje na ATI 3850 i bardzo sobie ja chwale. Wciaga umiarkowana ilosc
pradu i z reszta mojego zestawu zasilana jest 350W zasilaczem, co przy mojej
konfiguracji uwazam za bardzo dobrym wynik w porownaniu z userami majacymi
swojego budy oparte o zasilacze rzedu 450-600W :)