Re: nieprawidłowy dysk

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Sat 19 Sep 2009 - 10:51:54 MET DST

Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:05:18 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> spotkaÂł siĂŞ KtoÂś z Was z takim problemem, Âże podczas uruchamiania
> komputera wyskakuje komunikat "nieprawidÂłowy dysk", ale po naciÂśniĂŞciu
> ENTER komputer siĂŞ uruchamia prawidÂłwo... co moÂże byĂŚ? SMART sprawdzony.

W którym momencie ten komunikat? Jeśli jeszcze w BIOS, przed ładowaniem
systemu, to coś podobnego widziałem. Może to oznaczać przyjęcie przy
partycjonowaniu jakichś nietypowych rozmiarów cylindra na dysku, lub po
prostu niezgodnych z tym co chciałby widzieć BIOS. Zobacz czy w BIOS masz
w parametrach dysku wszystko na "Auto". Ewentualnie jeśli system nie
krytyczny, to poeksperymentuj z tymi ustawieniami.