Re: Jaki procesor dla duzych arkuszy excela

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Fri 18 Sep 2009 - 12:47:11 MET DST

Ghost pisze:

> Użytkownik "Michał Wójcik" <mag@usun-to.list.pl> napisał w wiadomości

> No juz mamy etap "innych dokumentow".
>
> A czy nikomu nie przyszlo do glowy, ze excel moze nie byc najlepszym
> solution dla tych konkretnych problemow?

Przyszło, ale wdrożenie rozwiązania lepszego ode excela jest
- kosztowne
- czasochłonne
I jest planowane na przyszły rok. Odpowiadając na kwestie przejścia na
excela 2007 to niestety nie jest to możliwe ze względu na brak pewnych
dodatków dla niego które są wykorzystywane i które z tego co wiem nie
zostaną utworzone w wersji dla excela 2007.

Pozdrawiam,
Michał