Re: pecet do grania

Autor: Wycior <wyciorek69_cutout__at_wp.pl>
Data: Fri 18 Sep 2009 - 11:16:33 MET DST

Hmm... Moze nie wiele wniose, ale moze jednak. Trzebaby sie zastanowic, czy
do grania lepiej cztero- czy dwurdzeniowca. Z tego co wiem i sie orientuje
to chyba tylko GTA4 woli 4-o. Moze sie myle. Jezeli cztero, to AMD ma w
swojej ofercie ciekawe klocki. PhenomII ma dobre wyniki biorac pod uwage
kryterium cena/jakosc. Jezeli cos starszego na 2 jakjach to podpisuje sie za
intelowskim C2D z serii E8xxx. Kwestia lezy po twojej stronie. Wiekszosc
aplikacji jak i gier lepiej smiga na dwóch rdzeniach. Jak bedzie w
przyszlosci? Trudno powiedziec. Na dzien dzisiejszy taki i7 i E8400 wypadaja
bardzo podobnie. Do tego plyta... Sam uzywam Asus'a P5K pro i musze
powiedziec, ze sprawuje sie idealnie. stabilne, zblizone do idealu napiecia
wyjsciowe, dobre chlodzenie i szybkosc tej plyty wskazuje zeby polecic cos z
wlasnie tej stajni w zaleznosci od wybranego CPU. Co do grafiki to od zawsze
jestem fanem nVidii :). Mam Gf8800 GT i jestem zadowolony. Oczywiscie na
dzien dzisiejszy wyzszy model. Kwestia gustu. Ram? Do szybkiego kompa
najlepiej szybki ram. Polecalbym albo 2x4GB albo 3x2GB. W piwerszym
przypadku DC w drugim TC. Jezeli nawet ma toto stac na viscie to bedzie to
miara wystarczajaca. Co do dysku, to aktualnie lepiej chyba wypadaja
WesternDigitale. Osobiscie kozystam z maxtora z uwagi na dawne preferencje.
Jednak dysk 500GB maxtora cicha praca pochwalic sie nie moze. Jedyne
zastrzezenie, ale w niejednym przypadku majace nie male znaczenie.

--
Pzdr., Wycior