Re: Grafika PCI-E za około 450 PLN

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 16:47:55 MET DST

Użytkownik "Wiesław"
Dnia 17-09-2009 o 13:18 ..Aldi.. napisał na pl.comp.pecet:

> Ja też mam i cichszej, a zarazem chłodniejszej karty niż ta długo
> trzeba byłoby szukać. Coś chyba źle trafiłeś.

Dokładnie tak. Mam teoretycznie nieco cieplejszą wersję 1024 i przy
czyszczeniu zawsze wtykam palec w wiatrak, bo mi się zdaje, że nie chodzi.
Widać coś u kolegi Aldi wyrażnie nie styka. Może ogólnie słabsza wentylacja
pudła, może gorsze inne podzespoły bazowe, mające wpływ na temperaturę w
okolicach karty. W końcu z porównania wynika, że dzieci potraktował mocno po
macoszemu (4850 vs 275).
;)

--
LeP