Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 12:41:16 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Minkiewicz"
>"Naprawdê" naprawdê pisze siê bez spacji.
>
>Jak±, przepraszam, ró¿nicê masz na my¶li? Miêdzy jak±¶ KONKRETN¡ p³yt±,
>a jak±¶ inn± KONKRETN¡ p³yt±? Ojej! Czy to przypadkiem nie bêdzie
>USTAWIANIE przetargu pod tê pierwsz±?

Dodajmy, ¿e nawet je¶li p³yty A od p³yt B faktycznie siê ró¿ni±,
potencjalny zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ protest do SIWZ-u twierdz±c, ¿e ta
ró¿nica, podana w specyfikacji, nie ma praktycznego znaczenia.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |