Re: Symulowanie urządzenia USB przez komputer

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 08:50:08 MET DST

> USB jest asymetryczne: host i podłączone urządzenia (devices).
>
> Czy da się, żeby host udawał device (programowo), tego nie wiem.

Generalnie się nie da. W odniesieniu do konkretnych klas urządzeń się
da, o ile urządzenia to wspierają.

Np. miałem kiedyś aparat cyfrowy HP Photosmart 320, który można było
zestawić bezpośrednio z drukarką do zdjęć.

Słyszałem też, że niektóre odtwarzacze MP3 można zestawić bezpośrednio z
pen drivem lub dyskiem zewnętrznym.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com