Re: Wysiada mi bateria w komputerze

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 00:44:06 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> W Best Mallu na dole masz punkt dorabiania kluczy (przy Carrefourze).
> Tam mają też bateryjki.

Właśnie kupiłam w Best Mallu :-) W Komputroniku na I piętrze.

Nie wiedziałam, że w moim komputerze tak łatwo (z boku się otwiera
obudowę). Chciałam śrubki odkręcać i nie miałam odpowiedniego śrubokręta.
Poszłam do sąsiada prosić. Przyszedł, otworzył obudowę (już przynajmniej
wiem jak), wymienił baterię i jeszcze poprosiłam go o dołożenie mi (bo
było miejsce) drugiej nagrywarki (Pioneer). Chyba na oddzielnej taśmie
podłączył tą nagrywarkę, bo taśma tam była. Teraz BIOS widzi Pioneera, a
TSS (Ligh Scribe) nie widzi. W ogóle system jej nie widzi, chociaż dioda
się świeci przy uruchomianiu. Już było późno to nie chciałam go znowu
fatygować.
Jak myślisz, co jest źle podłączone? Chcę, żeby 2 nagrywarki działały.

--
animka