Re: Dysk do rejestratora ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 08:57:22 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> A jak drogi rejestrator? ;-) Rejestruje więcej niż 25 kl/s sumarycznie
> ze wszystkich kamer?
1200zł, aper. Nie sądze zeby rejestrował wiecej niz 25 pełnych obrazów
na sekunde. Wydaj mi sie ze "Wydoli" te 25 ale z w sensie 6kl x 4 kamery

> Hmmm. To dość specyficzne masz te podświetlacze - muszą być na granicy
> światła widzialnego. Kamera ma zestaw diodek. jak jest ciemno,(albo n ie jest bardzo jasno)
to diodki zaczynają świecić delikatnie takim czerwonym kolorem - tyle
widać okiem. natomiast kamer widzi duużzo wiecej. Ta jedna. reszta kamer
na IR jest ślepa jak oko.

ToMasz