Re: Jaki tuner TV naziemnej hybrydowy?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 23:51:35 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> IMO te wszystkie tunery mają wadę. :) Drut do dołączanej anteny jest
> długi, podczas gdy ta antena powinna wyłazić z tunera jak antena z
> AP. :) Natomiast drut po USB może być długi na pół metra, czy nawet
> dłuższy, bo i tak
> tam niczego się nie utraci. :)
>
> DVB-T nie oznacza automagicznie MPEG4. :)
>
> Trzeba z tym uważać. Jeśli na tunerze nie ma ewidentnej,
> jednoznacznej informacji o odbiorze MPEG4, to taki tuner jest jak
> majtki wspomnianego w tym wątku Asusa. :)
> Tu ciekawostka. Czasami tuner nagrywa w MPEG4, ale nie odbiera. :)
> [...]

Strasznie bredzisz. Wszystkie tunery jakie widziałem odbieraja bez problemu
wszelkie strumienie TV, niezależnie od tego czy jest to MPEG2 czy AVC (sam
tunerek nie ma nic do tego). Natomiast do dekodowania potrzebny jest
odpowiedni software, ten co dołączany jest do tunerów jest wściekle
denny/beznadziejny, IMO lepiej wydać parę $ i kupić do tanszego tunera
znakomity program DVBViewer.

--
pozdrawiam
      Mikolaj