Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ

Autor: <newsgroups_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 21:29:52 MET DST

> Kolejny ustawiony przetarg.
Dlaczego ustawiony ? poytzrbuję tych złącz i tych właściwości softu. Potrzebuję
chłodzenia pasywnego, bo w kilkuosobowym biurze wiatraki potrafią z czasem
dawać w kość. Wreszcie wydajność tej karty nie musi być wysoka, ale za niska
być nie powinna. Mam napisać "dowolna" ? To odniesienie do HD 4670 ma charakter
referencyjny, problem tylko jak to na potrzeby SIWZ zmierzyć.

Popnadto można pójść dalej. Za jakiś czas będzie zakazane bezpośrednie wpisanie
systemu operacyjnego, bo to wskazanie producenta. No właśnie.... że chcę
windows mogę wpisać, a że gchę konkretną grafikę czy procesor to już nie.
Dyskryminacja dostawców innego niż windows OS....

A tak całkiem poważnie: jak to powinno być opisane ?