Re: zasilacz do starej plyty DFI

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 21:20:59 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w
wiadomości news:4aad4024$1@news.home.net.pl...

> Dobrze poszukaj. Każdy normalny zasilacz ma taką wtyczkę.

Tylko żeby Adam nie spróbował wepchać tej "czwórki", która jest obok głownego
Złącza.. Tej z 20+4.
A jeśli już NA PEWNO nie ma takiej wtyczki, to są do kupienia przejściówki z
Molexa na ATXP1 :)
Ciekawe, jakie zasilacze oglądał Adam?
No i pominięcie tego zasilania nie pozwoli na włączenie się płyty, przynajmniej
w tych modelach
którym przez zapomnienie nie wpiąłem tego złącza.

Feromon