Re: proces bezczynnosci... 99% -

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 19:33:03 MET DST

Użytkownik "John Deere" <qwerty101101@op.pl> napisał w wiadomości
news:h8ocfr$enu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Troche zle napisalem...
> W tym oknie gdzie jest proces bezczynnosci jest zazwyczaj 99 ( CPU), ale
> jak teraz patrze to jednak jest tez co chwile 00 , problem jednak w tym ,
> ze ponizej gdzie jest uzycie procesora jest prawie non top 100 % , wiec
> cos nie tak
>
> Z kolei na drugim kompie jest niby ok, bo jak jest np. proces bezczynnosci
> 98 to uzycie proca 2% , jak 97 to 3% czyli na zdrowy rozum jest ok (
> zakladajac , ze inne aplikacje sa na 0)
>
> Cos mi jednak muli cholera i nie wiem co ...

grałem w pewną gierkę, chyba cabal, windows xp

menadżer zadań wykazywał jakiegoś gameguarda, który prawie nic nie używał
procka, gra zajmowała procesor, ale menadżer o tym nie wiedział, process
explorer też nic nie pokazywał

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat