proces bezczynnosci... 99% -

Autor: John Deere <qwerty101101_at_op.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 17:26:21 MET DST

Witam i jednoczesnie przepraszam , ze akurat tutaj zwracam sie z tym
problemem....

Ale z uwagi na to, ja duzo osob tutaj bierze czynny udział problem byc moze
zostanie blyskawicznie rozwiązany.

Otoz jak dam ctrl alt delete mam w menadżer zadan windows na samym dole
proces beczynnosci 99 % , skacze z 80 na 90 itp. Przez to komp mi starsznie
zwalania, muli jak cholera, podejrzewam , ze to wirus , ale ani kaspersky
ani norton nic nie lapie. To samo mam na drugim kompie , ten sam objaw

Jak probuje zamknac ten proces to mam komunikat operacja nie moze byc
zakonczona i lipa

Pomozcie jakos bo reinstalka nie wchodzi raczej w gre , potrzebuje narzedzia
, kotrym to zlikwiduje...