Re: Dysk do rejestratora ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 09:29:25 MET DST

On Tue, 15 Sep 2009 08:54:43 +0200, diverek <divek@op.pl> wrote:

>Takie rzeczy też robimy, w zasadzie ostatnio tylko takie systemy, ale to
>już leci na wielkich macierzach SCSI, albo innych wynalazkach.

SCSI? A nie na SATA/SAS? Pytam się z ciekawości bo ja zasadniczo nie
potrzebuję/potrzebowałem systemów większych niż 12-16 kamer z
rejestraja rzędu 10-15 dni a w takich neiwielkich systemach nadal
dyski PATA głównie mam bo nawet prosta macierz nie była koeniczna.
Systemy nie na tyle krytyczne by musiały byc jakoś specjalnie
zabezpieczone - raczej do bieżącego nadzoru a nei rejestracji danych.
Rejestracja raczej jako wartośc dodana.

Zdrówko