Re: Szukam programu do sparwdzenia, czy mam SATA 3

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 01:01:28 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message
news:h8mgtv$rqb$1@inews.gazeta.pl...

> Cipset ;) Intela. :) 965. :) To wiem na pamięć. :)

mi chodzilo raczej o southbridge - cpuz ladnie pokazuje jaki jest na
plycie, ale skoro nb to 965 to raczej mozna zalozyc ze sb bedzie ich8*

"ICH8 Supports Generation 1 communication rates (1.5 Gb/sec)
and Gen 2 rates (3.0 Gb/s)."
www.intel.com/Assets/PDF/datasheet/313056.pdf

oczywiscie w co dziwniejszych przypadkach moze sie okazac ze z jakiegos
powodu (bios) 3 Gb/s nie zadziala, ale najprosciej bedzie poszukac
tego w kontekscie danego modelu notebooka