Re: Dysk do rejestratora ?

Autor: diverek <divek_at_op.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 14:47:58 MET DST

±ćęłń󶼿 pisze:
> Czy dysk twardy do rejestratora monitoringu video powinien być jaki¶ inny niz "zwykłe" dyski?
> Wbudowany Linux.
> Wymagane parametry wewnetrznych HDDX2 wg instrukcji to po prostu ATA 133/ UDMA 133 IDE.
> A przydałoby się co¶ w okolicach 1TB.
> Ewentualnie polecicie jaki¶ model dysku?

Z własnego do¶wiadczenia powiem tak, najlepiej sprawdĽ jakie dyski s±
dedykowane do tego rejestratora, ewentualnie skonsultuj się z
producentem/dystrybutorem. BTW dyski do typowego zastosowania w
rejestratorach, przeznaczone do pracy ci±głej w trudnych warunkach, np.
seria NS (Nearline) Seagate'a nie zawsze działaj± poprawnie. Ze "zwykł±"
seri± AS nie miałem z reguły większych problemów.

--
Pozdrowienia,
Tom