Re: brak dzwięku Win Fast Ekspert 2000

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 11:42:11 MET DST

lebla jest autorem poniższej notatki:

> Po zainstalowaniku karty t v w systemie 32 bit. Windows 7 mam obraz
> nie mogę uzyskać dzwieku.Czy ktoś spotkal się z takim samym
> problemem?.

SOA#1, tyle, że system 64 bit. trzeba włączyć urządzenie AUX w
odpowiednim dziale panelu sterowania (żeby to zrobić trzeba najpierw
włączyć opcje pokaż urządzenia niewidoczne czy wyłączone - nie pamiętam
dokładnej nazwy). tyle wystarcza dla Realteków. w Xonarze musiałem
jeszcze włączyć monitoring dla AUX. oczywiście to wszystko pod warunkiem
poprawnie wpiętego kabla pomiędzy tunerem, a dźwiękówką.

--
Szarlih