Błąd odczytu dysku

Autor: <mumia.leninaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 19:13:17 MET DST

Po raz kolejny przy włączaniu wyskakuje mi taki komunikat.
Dysk sprawdzany na wszystkie możliwe sposoby jest OK. Po wystartowaniu systemu z
innego dysku jest widziany i czytany jako w 100% sprawny.
Już kilka razy miałem ten problem i po przeinstalowaniu systemu znikał (raz na 2
miesiące innym razem na rok). Kable są OK bo inny dysk wpięty w to miejsce startuje.
Co u licha z nim się dzieje?

Wojtek

PS
Normalnie przeinstalował bym drania i znów zapomniał o sprawie ale... płytę mi
gdzieś wcięło:(
PS2
System to XP, przez jakiś czas jechałem na Mandrivie ale nerwy mi nie wytrzymały.