Re: Szukam programu do sparwdzenia, czy mam SATA 3

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 13 Sep 2009 - 09:07:11 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> Ile czasu trwa wczytanie pliku do RAMki?
> To zależy od wielu czynników, nie tylko od transferu.

http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/WD_3200AAKS_Raid0,_WD_5000AAKS_i_Samsung_SpinPoint_F1_HD753LJ-881.html
posklejaj link i popatrz. masz test raidów0 czyli 2 dysków na jeden
transfer. wyższy nie wymaga nawet sata1, bo przy normalnej pracy nie
osiaga takiej szybkości na jaką pozwala interfejs.

drugi przekracza możliwości transferu sata1. Co oznacza ze 2 dyski
pracujace jednocześnie są w stanie minimalnie szybciej czytać dane niż
te same dane interfejs sata1 prześle do kompa. DWA DYSKI!

> Pytanie jest nadal aktualne: jakim programem sprawdzić, czy moja płyta
> obsługuje
> tryb SATA 3 (ewentualnie SATA 300 lub SATA 300 Mbitów/s) czy nie
> obsługuje. :)

aktualne tak, ale zasdadne w kwestii szybkości dysków - nie

ToMasz