Re: Atom Z520

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 21:33:28 MET DST

KILu pisze:

> Bawilem sie troche taka maszyna i wydaje mi sie, ze to "bez problemu" to
> rzecz mocno subiektywna - jak dla mnie przegladarka dzialala zdecydowanie
> za wolno. Na codzien uzywam Pentium M 1,4GHz i roznica w dzialaniu byla
> dla mnie ogromna (na niekorzysc Atoma - choc pewnie GPU tez ma tu duze
> znaczenie; u mnie siedzi Radeon 7500M).

Ja mam Pentium M 1.6, wczesniej przez 5 lat mialem M 1.4
w zasadzie od czasu gdy mam 1GB ramu nie brakuje mi mocy.
3 sek czy 5 sek nie ma znaczenia.
Ale jezeli taki Atom mialby mi otwierac openoffica przez 30 sek to juz
troche porazka,
albo jakby plynnie nie odtwarzal flasha na stronach www.

Recenzja KILu pokrywa sie z moimi przypuszczeniami... :(