Karta sieciowa

Autor: aston <emenems_at_epf.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 13:05:28 MET DST

Witam,

Od kilku dni mam problem z sieci贸wk膮 wmontowan膮 w p艂yt臋 Asus P5B. Ot贸偶,
aby po艂膮czy膰 si臋 z sieci膮 LAN trzeba do niej podpi膮膰... kabel
skrosowany! I odwrotnie: do bezpo艣redniego 艂膮czenia tego kompa z innym
musz臋 u偶y膰 skr臋tki nieskrosowanej. Problem pojawi艂 si臋 z dnia na dzie艅,
wieczorem karta jeszcze dzia艂a艂a normalnie, a nastepnego dnia rano ju偶
nie. Pr贸bowa艂em aktualizacji BIOSu, sterownik贸w sieci贸wki, ale to nie
pomaga.

Aktualnie 艂膮cz臋 si臋 z sieci膮 poprzez kart臋 na PCI, jednak jest ona
zainstalowana tu偶 przed wiatraczkiem k. graficznej (nie mog臋 jej wsadzi膰
w dalsze z艂膮cze bo przeszkadzaj膮 w tym kondensatory na p艂ycie g艂贸wnej),
zale偶y mi wi臋c na rozwi膮zaniu problemu.

Wi臋cej szczeg贸艂贸w nt. mojego problemu w tym temacie ->
http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/478ac9073437363f#

--
Pozdrawiam,
  Aston