Windows vista

Autor: ...:::miRek:::... <parter_at_poczta.onet.eu>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 11:54:43 MET DST

Witam,
posiadam w domu dwa komputery które posiadają legalne
wersje OEM jeden xp drugi vista, dzisiaj na pececie który
miał xp zrobiłem format i zainstalowałem na nim viste z tego
drugiego compa,i mam teraz dylemat czy go aktywować
ponieważ nie chcę mieć z tego tytułu żadnych reperkusji prawnych,
w zasadzie system jest przecież oryginalny z tym że działał by w mieszkaniu
na dwóch
pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,

pzdr,

Mirosław