Re: Wysokość obrazu dla monitorów LCD ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 08:47:44 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Exploris"
>... potrzebujê zestawienie pokazuj±ce rozmiar aktualnie wystêpuj±cych
>monitorów LCD (w ogromnej wiekszo¶ci przeciue¿ panoramicznych) z podaniem
>ich wysokosci rzyczywistegio obrazu w pionie np. monitor 19'' bêdzie mia³
>wysoko¶c mniejsz± ni¿ kwadratowa 17'' - nie wiem czy dobrze nakre¶liu³êm o
>co mi chodzi ale mo¿e KTO¦ z Was czyta³/widzia³ artyku³/informacje na ten
>temat to bêdê wdziêczny ...

"Rzyczywistego"?
A poza tym, samemu policzyæ nie ³aska? Je¶li za³o¿ymy ten sam rozmiar
punktu, obliczenia s± trywialne i powinno móc porównaæ rozmiary
monitorów dziecko z podstawówki. Proporcje przek±tnych znasz, proporcje
boków znasz, masz wszystko czego trzeba.
A je¶li interesuj± ciê rzeczywiste rozmiary obrazów ka¿dego
poszczególnego modelu monitora, zostaje ci przekopywanie siê przez
specyfikacje producentów.

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]