Format dysku 80gb do FAT16

Autor: Haribo <haribo_at_pewna.nieistniejaca.domena.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 20:45:46 MET DST

Witam,

jakiś czas temu udało mi sie sformatować dysk 80gb jako FAT16. Dysk działał
i wszystko było ok. Niestety od tamtego czasu minął rok i w między czasie
dysk został sformatowany do NTFS. Teraz muszę powtórzyć operację
formatowania do FAT16 i zupełnie zapomniałem jak to zrobić. Coś mi się
kojarzy że robiłem to z jakiejś płyty livecd i wykorzystywałem do tego
(chyba) komendę.
Jakie znacie sposoby na ominięcie magicznej granicy 2gb w FAT16?