Re: Czy ktoś zna coś na kształt taniego routerboard z usb

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 08:26:43 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Coś na kształt taniego routerboard z usb -- aby mieć w domu
> sieć (po RJ45 i WiFi) z 3G (z Playa) bez włączonego komputera. :)

gsm->telefon>usb>komputer>switch: reszta
Komputer typu laptop z p2 i 256 ram, który bedzie robił za router

gsm->telefon z WM->wifi

na telefonie z wm, mozna odpalić program "wi fi router" który rozdzieli
ów sygnał internetowy po wifi. Musiałbyś potestować wstępnie czy to
zadowalająco działa, bo ja go używałem 3 minuty..

ToMasz