Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 22:30:51 MET DST

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci
news:b02da5pphkdh1gksgspdhifv5q7epqt8f7@4ax.com...
> jakie byscie polecili dwie male kolumienki, podlaczane bezposrednio do
> karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
> polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia?
> z gory dzieki za jakis namiar. <rs>

Ja uzywalem do niedawna logitech Z4 jak na komputerowe glosniki byly bardzo
dobre ale mam lekkie odchyly co do jakosci dzwieku przez zestaw audio w salonie
to zmienilem na glosniki MAGNAT SUPREME 200 za 200 zl wychaczylem na allego
glosniki napedza stary dwudziestoletni wzmacniacz na mosfetach od mini wiezy
akai kupiony na gieldzie samochodowej za 50 zl. Gra to nieporównywalnie lepiej
od kazdego zestawu glosników do komputera. Wiec jesli masz miejce na wzmacniacz
to zastanów sie nad tym. Zadne glosniki dedykowane do komputera tak nie zagraja,
koszt 300-400 zl.

Pozdrawiam
Mirek