Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 21:32:53 MET DST

On Tue, 08 Sep 2009 21:15:04 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków.

nie zauwazyles w zdaniu: "i pare innych"?

>Nie, Creative
>T40 nie odtworzą tego. Komputerowy sub może nawet spróbuje odtworzyć,
>ale jakość tego odtworzenia będzie taka, że szkoda gadać. Lepiej już
>słuchawki podłączyć...

to juz jest poza tematem tej rozmowy. dla mnie sluchanie muzyki z
komputerowych glosniczkow (a szczegolnie muzyki klasycznej) jest,
delikatnie mowiac, dziwne, ale takie dostalem zlecenie, wiec zbieram
informacje. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski