Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 19:33:02 MET DST

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisał w wiadomości
news:tm4da55ptkpuq8hp4f0jhaprurd2oisquc@4ax.com...

> dzieki za odpowiedz. wygladaja gracko.
> czy ten basxport system jest wystarczajaco wydajny, ze nie trzeba
> dodatkowego subwoofera? <rs>

Pytałeś o głośniki które będą przyzwoicie grać. Jak chcesz dudnienia to
znajdziesz sporo tańszych zestawów z subwooferem. Najlepiej spróbuj gdzieś
posłuchać, bo może się okazać że mamy diametralnie różne pojęcie o dobrym
dźwięku. Osobiście nie słyszałem nic (z komputerowych głośników oczywiście)
co grałoby lepiej, a robie od lat z kompami i sporo różnego sprzetu
słyszałem :)
Pozdrawiam