Re: Jaki dysk moge wstawic do swojego laptopa ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 14:10:53 MET DST

qwerty wrote:

> Widzę, że kolega nie zauważył co cytowałem. Dotyczy to SATA 3Gbps.
> Otóż dla normalnego człowieka dyskach w zupełności starcza SATA
> 1,5Gbps (nie ma żadnych SATA I, SATA II). Widziałeś, aby dysk miał
> transfer >150 MB/s?

SATA 1,5Gbps tylko teoretycznie osiąga 150MB/s, w praktyce jest to jakieś
120MB/s i przy najnowszych dyskach 3.5" 7200RPM, byłoby to czynnikiem
limitującym transfer. Zresztą nawet przy nizszych transferach mozna zauwazyc
wzrost wydajnosci dysków przy przejsciu z SATA150 na SATA300.

--
pozdrawiam
      Mikołaj