Re: Jaki dysk moge wstawic do swojego laptopa ?

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 18:58:50 MET DST

Fantom pisze:
> Wlasnie zastanawialem sie nad ta seria tylko 320 GB.

Ja wziąłem 250GB bo ma tylko jeden talerz i ... mam takie zdanie, że
dzięki temu dysk jest bardziej cichy i chłodny.

> Oryginalnie mam jakiegos Hitachi - i jak widze parametry ktore podales
> to moj ma transfer dwa razy mniejszy a dostep gorszy o jakies 10 %.

Jak napisałem poprzednio to najlepszy wynik jaki udało mi się uzyskać a
zakres średnich szybkości transferu z 6 testów mieści się w zakresie
70,1-79,9MB/s a średnie czasy dostępu w zakresie 16,1-18,8ms.
Co ciekawsze starszy model o tej pojemności jest jakieś 10MB/s.

> Ten dysk co masz to SATA II i dziala bez problemu w T61 ?

Tak nie ma z nim najmniejszych problemów.

Pozdrawiam
Darek