Re: Jaki dysk moge wstawic do swojego laptopa ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 11:37:13 MET DST

Fantom pisze:

> Wlasnie zastanawialem sie nad ta seria tylko 320 GB.
> Oryginalnie mam jakiegos Hitachi - i jak widze parametry ktore podales
> to moj ma transfer dwa razy mniejszy a dostep gorszy o jakies 10 %.
> Ten dysk co masz to SATA II i dziala bez problemu w T61 ?
>
> Fantom
Niedawno kupiłem do mojego T61p ST9320421AS. Chodzi w miarę cicho,
temperatura też jest zadowalająca. Wcześniej miałem ST9100821AS więc w
sumie tylko zwiększyłem powierzchnię dysku i podręczny cache.
Wydajność systemu jest zauważalna, ale w moim przypadku może to wynikać,
że system był stawiany na nowo. No może większy cache też działa na plus
:-).

Generalnie uważam, że jest to dobry zakup biorąc pod uwagę cena do jakości.

--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"